Prišla v tričku s nápisom Pome!, v ktorom mala vlastnú podobizeň. Jej cieľom nebolo prezentovať sa pred zápasom Pohára federácie. Dominika Cibulková totiž predstavila vlastnú módnu značku. Domi. Cez ňu bude predávať tričká, šiltovky, kľúčenky a podobne. Na tomto vlastnom biznise však zarábať nebude. Aspoň zatiaľ.
Všetky jej zárobky z kolekcie oblečenia pôjdu podľa jej vlastných slov na vlastnú nadáciu. Preraziť s ňou však chce v budúcnosti aj vo svete. „Neviem v tejto chvíli povedať, ako to bude fungovať. Zatiaľ je to nastavené tak, že na tom zarábať nebudem. A potom uvidíme, čo bude ďalej,“ povedala pre HN Cibulková.
Chce preraziť aj v zahraničí
Finalistka nedávneho grandslamového turnaja Australian Open prišla s nápadom vlastnej značky pred približne dvomi rokmi. Sama nevedela, ako to dopadne. „Naozaj to trvalo veľmi dlho, kým sme to dali dokopy. Na jednej strane je mať nápad, na tej druhej je náročné ho zrealizovať. Dala som do toho vlastné meno, tak, chcem, aby to dopadlo dobre.“ tvrdí trinásta hráčka sveta. Tá dala do prvej kolekcie oblečenia vlastné peniaze. „V budúcnosti chceme mať väčší odber vecí, takže bude iná cena predmetov, ako je teraz, preto je ťažké určiť náklady,“ tvrdí pre HN Bronislava Borovičková, ktorá stála pri zrode vlastnej značky našej najlepšej tenistky.
Cibulková však s touto kolekciou nechce preraziť len na Slovensku, ale aj v zahraničí. Cez internetový obchod. „V tejto chvíli je plán takýto. Budem svoj e-shop propagovať cez svoju stránku na sociálnej sieti,“ tvrdí Slovenka. Pomôcť preraziť so značkou vo svete jej má aj wimbledonská víťazka z roku 2013 Marion Bartoliová. „Je to dobrý nápad a verím, že značka Domi bude fungovať,“ povedala na tlačovej konferencii Bartoliová. Podľa Cibulkovej má Francúzka dobré kontakty najmä v USA.
Trend? Vlastná značka
Po tom, ako prepísala históriu v Melbourne a ako prvá Slovenka postúpila do finále grandslamového turnaja, stúpla aj jej cena. Vďaka firme Octagon, ktorá ju zastupuje, by sa mala dostať k novým lukratívnym kontraktom. „Čo sa týka marketingu, ešte je priskoro o tom hovoriť, počkajme si,“ tvrdí Cibulková.
Tá začne svoje oblečenie predávať v sobotu počas štvrťfinálového zápasu Pohára federácie s Nemeckom. „Načasovali sme si to takto, aby sme tento produkt dokázali čo najlepšie odprezentovať,“ dodala bývalá basketbalistka Borovičková. Mať vlastnú značku je u športovcov fenomén. V minulom roku kolekciu oblečenia predstavila aj ďalšia naša fedcupová reprezentantka Daniela Hantuchová. „Je to trend. Vlastné značky majú aj Federer, Nadal či Šarapovová. Športovci majú okolo seba ľudí, ktorí vedia predať ich úspech,“ povedal pre HN expert na športový marketing Tomáš Klečka.