Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
05.06.2014, 00:00

Slovenský trh obsadili zahraniční výrobcovia

Predseda Slovenského konzervárenského zväzu a spolumajiteľ Novofruct SK Pavol Uhrin hovorí, že konzervy majú skvelú budúcnosť.

Kedysi sme na dovolenky nosili plné batohy konzerv, dnes sa zdá, že si ich do Tatier alebo k moru vezme málokto. Prečo sa zmenil vzťah Slovákov ku konzervám?

Kvalitné konzervy boli v minulom režime pre každého dostupnejšie ako kvalitné reštauračné služby. Preto boli povinnou výbavou turistu a vzhľadom na nízku cenu tiež častou súčasťou dovolenkového, ale aj každodenného jedálneho lístka mnohých rodín. Je pravda, že dnes sa už na dovolenky „all inclusive“ konzervy nenosia. Ale konzervou je aj džem, lečo, kečup, rajčinový pretlak, ovocné kompóty, sterilizované uhorky, kvasená kapusta, mrazený hrášok... A o tieto veci je záujem.

Počet výrobcov konzerv, ktorí prežili prechod zo soc

89% zľava na predplatné

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.