Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
22.06.2015, 00:00

Cieľ je 40 percent manažérok

Generálna riaditeľka a predsedníčka Predstavenstva Kooperativa poisťovňa, Vienna Insurance Group Regina Ovesny-Straka pre HN:

Špeciálne na Slovensku som mala pocit, že muži berú ženy ako šéfky úplne prirodzene, hovorí Regina Ovesny-Straka, víťazka ocenenia Top 10 žien slovenského biznisu.

Bankovníctvo i poisťovníctvo sú sektory, ktoré sa viažu skôr s mužským svetom. Ako sa v nich môže presadiť žena?

Jednoducho. Pracovať a mať profesionálny základ, to je vždy najdôležitejšia vec. Okrem toho je dôležité mať cit pre klientov. V týchto sektoroch neponúkame produkt, ale skôr službu. Nie je to niečo, čo môžete cítiť, preto je oveľa podstatnejšie, aký máme vzťah s klientom. Vo finančnej sfére hovoríme o dôvere. A to je niečo veľmi vážne. Musíme si budovať vzťah s klientom, skúsiť pochopiť, čo presne potrebuje, a potom mu to aj ponúknuť.

Je pre ženu ťažké vybudovať si rešpekt?

Nemala som takú skúsenosť, ale možno som si to len nevšimla. Vždy som však zvolila profesion

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.