12.08.2013, 00:00

1. Došlo v hotelierskom biznise k novému trendu? 2. Čomu sa tento rok nevyhne hoteliersky trh?
 
Jana Jindrová, manažérka predaja a marketingu, Hotel Arcadia Bratislava
1. Hostia tlačia na cenu a zároveň očakávajú tie isté služby, benefity, kvalitu, ako pri platení vyššej ceny v minulosti. Bratislavský klient dá výrazne najavo, že má na výber. Vytráca sa kvalitný partnerský vzťah medzi hotelom a firmami, klienti sa chcú stretávať čoraz menej, prioritou je cena.

2. Všetci asi čakajú, že ak je situácia taká zlá, ako sa o nej píše, musí prísť čas, keď sa začnú zatvárať prvé hotely v Bratislave či na Slovensku.
 
Katarína Ferenčíková, PR manažérka, Best Hotel Properties
1. V rámci hotelov v portfóliu spoločnosti Best Hotel Properties sme za posledné dva roky začali ponúkať úplne nový -- unikátny produkt -- koncerty. Ide predovšetkým o Vysoké Tatry, avšak toto leto sme nielen hotelovým hosťom počas júla v Kempinski Hoteli River Park priniesli Šansónový festival Jozefa Bednárika. Snažíme sa ľuďom vytvárať príležitosť na to, prečo prísť do hotelov aj v mimosezónnom období. Ďalším trentom je skrátený "pick -- up". Čas, v ktorom chodia od klientov požiadavky do hotela na ubytovanie sa skrátil na dva až tri týždne pred jeho konaním.
 
2. Hotelový trh sa bude musieť promptne prispôsobovať rastúcim požiadavkám hotelových hostí (na Slovensku čím ďalej tým viac), prinášať inovácie do poskytovaných služieb, do gastronómie, ponúkať kvalitu adekvátnu cene. Samozrejme, netreba zabúdať na potrebu tréningov pre zamestnancov.

Petr Masek, manažér predaja a marketingu, Radisson Blu Carlton Hotel
1. S konštantnými zmenami a vývojom v oblasti technológií prichádzajú nové trendy či koncepty. Tento rok však nič zásadné nevnímame.

2. Neustálemu tlaku na kvalitný servis a poskytované služby so zameraním na inovácie.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 12:59