StoryEditor

iLojalita dala značku Apple na piedestál

21.05.2013, 00:00

Keď sa v roku 2011 zakladateľa Apple Steva Jobsa pýtali, čo je pre neho najväčším úspechom – či to, že stvoril iPhone alebo iPad, bez váhania odpovedal: „Ani jedno. Apple – spoločnosť. Pretože každý dokáže tvoriť výrobky, ale Apple vyrába super výrobky.“ A emócie.

Ak aj o cene nahryznutého jablka začínajú mať niektorí investori pochybnosti, má najlojálnejších zákazníkov na svete. Značku Apple katapultovali na najvyššiu hodnotu.

Cena 185 miliárd dolárov (143,8 miliardy eur) za jej päť písmen je podľa rebríčka BrandZ Top 100, ktorý vám HN v exkluzívnej spolupráci s Millward Brown Optimor prinášajú, dokonca deväťnásobne vyššia, než má najväčší konkurent Apple v smartfónoch a tabletoch – Samsung.


Značka: iEmócie
„Apple má vysoko intuitívne používateľské prostredie operačných systémov. Keď dáte do rúk dieťaťu, ale aj staršiemu človeku, napríklad...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 23:17