Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
31.12.2015, 00:00

Chceli sme prepojiť tých, ktorí prinášajú zmeny

rozhovor

Ako vznikala mapa sociálnych inovátorov, sme sa pýtali programovej manažérky Nadácie Pontis Moniky Broškovej.

Akú konkrétnu metodológiu využila nadácia na vytvorenie mapy?

Projekt mapovania sme uskutočnili v spolupráci s medzinárodnou organizáciou Ashoka, ktorá od roku 1980 po celom svete vyhľadáva a podporuje sociálnych podnikateľov. Mapovanie sa realizovalo metódou snehovej gule. Oslovených ľudí sme sa pýtali, kto sú ďalší zaují

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.