Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
05.08.2014, 00:00

Skipasy nám otvorili dvere do sveta

Marketing. V niektorých odvetviach by sme chceli byť svetovou špičkou, hovorí Milan Schnorrer, spoluzakladateľ spoločnosti Pricewise.

Milan Schnorrer si prvé skúsenosti v kvantitatívnom marketingu doniesol z Holandska, kde pracoval a študoval. Následne s partnermi založil firmu Pricewise zameranú na cenotvorbu a neskôr vernostné karty. Po troch rokoch má firma na dosah expanziu do Švajčiarska a Nórska.

Spoluzakladatelia Peter Krišťák (vľavo) a Milan Schnorrer našli na trhu dieru. A chcú z nej vyťažiť celosvetový úspech.

Spoločnosť Pricewise, ktorá sa spočiatku venovala najmä poradenstvu pri nastavovaní cien pre klientov, ste zaregistrovali v roku 2010. Čo tomu predchádzalo?

Firmu sme založili traja. Na Slovensku som bol ja a Peter Krišťák, v Česku zase Václav Lorenc. Stalo sa tak po mojom návrate z Holandska, kde som študoval a pracoval. Peter robil konzultanta dlhší čas predtým. Spolupracovali sme už skôr a zdalo sa nám prirodzené, že ďalšou fázou bude spoločná firma.

Aj z Holandska máte vzdelanie, ktoré priamo súvisí s vašou dnešnou činnosťou, teda kvantitatívnym marketingom. Prečo ste si zvolili práve túto ob

Nedozvedeli ste sa všetko?

Tento článok je exkluzívnym obsahom Hospodárskych novín. Pokiaľ chcete získať neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu hnonline.sk, predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.