StoryEditor

Sláva sýtených nápojov vyšumela

31.03.2016, 00:00

Hasenie smädu kolou a sladkými sýtenými nápojmi stráca v posledných rokoch na svojej popularite. Najväčší svetoví producenti ako Coca-Cola a Pepsi už nejaký čas bojujú o priazeň spotrebiteľov a tento rok to nebudú mať o nič jednoduchšie. Podľa posledných údajov totiž vlani klesol záujem v USA o sýtené nápoje o 1,2 percenta. Je to ešte viac ako v roku 2014, keď producenti zaznamenali pokles o 0,9 percenta....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:20:58 - Feat.: - Title: Nealko nápoje s pridaným cukrom budú podliehať novej dani. Návrh je v pripomienkovom konaní 02 - Modified: 2024-04-11 09:01:14 - Feat.: - Title: Sto rokov rybích lahôdok zo Žiliny 03 - Modified: 2024-04-03 13:58:14 - Feat.: - Title: Nová daň z cukru len vytiahne peniaze z vreciek ľudí, zamestnávatelia odporúčajú iné opatrenia 04 - Modified: 2024-03-10 23:00:00 - Feat.: - Title: Lacnejšie veľkonočné nákupy? Reťazec zrušil daň z pridanej hodnoty pre stovku základných potravín 05 - Modified: 2024-03-06 09:48:28 - Feat.: - Title: Štát nás dostal do kritickej situácie, tvrdia pekári. Zmena legislatívy sa odráža aj na cenách chleba
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. apríl 2024 17:50