Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
20.08.2021, 00:00

Veľkolepý návrat žuvačiek sa nekoná. Po roku sa však trend predajov otočil

Potravinám sa počas pandémie zväčša darilo, avšak nájdu sa aj produkty, ktoré dôvod na radosť nemali. Medzi ne patrí žuvačkový segment, ktorý sa s opatreniami prepadol o niekoľko percent. S uvoľnením prichádza zmena krivky, avšak zatiaľ zaostáva.

Veľkolepý návrat žuvačiek sa nekoná. Po roku sa však trend predajov otočil
Zdroj: Pixabay

Poznáte to. Státie pri pokladnici vie byť pekne otravné a zdĺhavé. Z malých poličiek zväčša upúta pozornosť nejaká cukrovinka či balenie žuvačiek. Siahnete po nich automaticky, bez veľkého rozmýšľania. Prioritne však osviežujú dych, a na ten sme predtým mysleli pri každom stretnutí. Keďže však ústa prekryli rúška, zmenil sa aj postoj nakupujúcich.

Počas uplynulého roka nesiahlo po žuvačke veľa Slovákov, čo na vlastnej koži pocítil aj s týmto sortimentom súvisiaci segment. Ten s príchodom protipandemických opatrení tak nárazovo stratil desiatky percent na predajoch. „Počas pandémie koronavírusu sme zaznamenali výrazný pokl

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.