Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Rúška na Srí Lanke, posteľná bielizeň v Austrálii, stany v Rusku, termobielizeň v Spojených štátoch, ponožky na Taiwane či laná a popruhy v Uzbekistane.

Aj vďaka tomu, že polypropylénové vlákna spod Tatier nájdete po celom svete, dokázala spoločnosť Chemosvit Fibrochem počas pandemického roka zvýšiť tržby medziročne o takmer pätinu na konečných 11,4 milióna eur.

„Pandémia nám skutočne pomohla. Na trh totiž neprichádzal tovar z Číny a ďalších krajín Ázie, a tak sa firmy, pri ktorých stále pretrvával vysoký dopyt, začali viac obracať na druhých dodávateľov,“ uviedla na začiatok výkonná riaditeľka spoločnosti Alena Balogová. Na trhy mimo Únie pritom smeruje približne tretina jej výroby, zvyšok ostáva na kontinente.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.