Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.08.2016, 00:00

Symbol Ameriky končí v hamburgeroch. Chov bizónov sa stáva dobrým biznisom

Symbol Ameriky končí v hamburgeroch. Chov bizónov sa stáva dobrým biznisom
Zdroj: Reuters

Spotrebitelia v USA čoraz viac kupujú bizónie mäso. Obľúbené sú napríklad hamburgery a steaky zo zvieraťa, ktoré tento rok získalo štatút amerického cicavca číslo jeden. Chov bizónov sa tak stal dobrým biznisom, cena mäsa totiž rastie zo všetkých najrýchlejšie.

Predaj mäsa rastie
Po kolapse trhu s bizóním mäsom v roku 2002 je táto komodita opäť na vzostupe. Bizónie steaky a hamburgery majú v ponuke napríklad mal

90% zľava na predplatné

Získajte neobmedzený prístup k objektívnemu a nestrannému obsahu teraz len za 0,9 € na mesiac.

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.