Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
09.08.2016, 00:00

Symbol Ameriky končí v hamburgeroch. Chov bizónov sa stáva dobrým biznisom

Symbol Ameriky končí v hamburgeroch. Chov bizónov sa stáva dobrým biznisom
Zdroj: Reuters

Spotrebitelia v USA čoraz viac kupujú bizónie mäso. Obľúbené sú napríklad hamburgery a steaky zo zvieraťa, ktoré tento rok získalo štatút amerického cicavca číslo jeden. Chov bizónov sa tak stal dobrým biznisom, cena mäsa totiž rastie zo všetkých najrýchlejšie.

Predaj mäsa rastie
Po kolapse trhu s bizóním mäsom v roku 2002 je táto komodita opäť na vzostupe. Bizónie steaky a hamburgery majú v ponuke napríklad maloobchodné reťazce, ako je Whole Foods Market, Wal-Mart alebo Kroger. A záujem je taký veľký, že sa všetkým neujde.

Súvisí to aj so zmenou preferencií spotrebiteľov. Bizónie mäso je zdravšou a chutnejšou alternatívou kvalitného hovädzieho. Chov mohutných zvierat nie je ľahký kvô

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.