Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
10.10.2016, 00:00

Domáce potraviny: obchody nemusia ukazovať ich podiel

Zverejňovanie percenta slovenských výrobkov v našich reťazcoch prešetruje Brusel.

Domáce potraviny: obchody nemusia ukazovať ich podiel
Zdroj: Flickr

Kým Západoeurópania majú na pultoch obchodov aj viac než 80 percent domácich potravín, na Slovensku je to necelých 40 percent. Slovensko sa preto snaží primať zákazníkov k patriotizmu aj tým, že núti obchodné reťazce, aby zverejňovali informácie o podiele domácich potravín. A tak tieto údaje môžeme nájsť v obchodoch na vývesných tabuliach, ale aj na webe jednotlivých reťazcoch.

Od budúceho roka však tomu bude koniec. Ministerstvo pôdohospodárstva túto povinnosť ruší. No nerobí to dobrovoľne, ale z don

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.