Diaľničiari kreslia smerom do Trnavy osem pruhov. Bratislavský kraj je proti. Rátal so šesťpruhom s kolektormi.
Diaľnica D1 medzi hlavným mestom a Trnavou je najvyťaženejšou cestou na Slovensku. Už dekádu sú na stole debaty o jej rozširovaní, ktoré vyústili do toho, že diaľnica dlho funguje v provizórnom režime bez odstavných pruhov. O jej finálnej podobe sa hádajú diaľničiari, rezort dopravy, Bratislavský kraj a starostovia dotknutých obcí. Dôležité však je, že riešenie D1 ovplyvní aj bratislavský obchvat. Firma Cintra, ktorá má obchvat stavať, totiž čaká na to, ako sa naše úrady...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-22 09:45:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Nedáte sa nachytať? Tieto situácie musia vodiči zvládnuť bez najmenšej chyby
02 - Modified: 2024-03-20 12:23:47 - Feat.: - Title: Zmena rýchlosti aj na našich diaľniciach? Kontroverzný návrh u susedov pretlačili
03 - Modified: 2024-03-17 16:18:24 - Feat.: - Title: Na D1 pred Bratislavou platí znížená rýchlosť a zúžené jazdné pruhy
04 - Modified: 2024-03-18 10:00:00 - Feat.: - Title: Veľké dopravné obmedzenia na D1 potrápia vodičov. Ako jazdiť v zúžených pruhoch?
05 - Modified: 2024-03-14 10:00:00 - Feat.: - Title: Zlá správa pre slovenských vodičov. Očakávaná jednodňová diaľničná známka mešká