Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
08.11.2016, 00:00

Zdravší a drahší. Na východe stojí rožok viac

Obchodná sieť Labaš pýta za nový variant tohto pečiva osem centov.

Zdravší a drahší. Na východe stojí rožok viac
Zdroj: Archív HN

Patria medzi potraviny, pri ktorých sa obchodníci snažia v tvrdom konkurenčnom boji udržať čo najnižšiu cenu. Z údajov Štatistického úradu vyplýva, že už niekoľko rokov za sebou majú na cenovke šesť centov. Rožky totiž ľudia nakupujú denne. A ak predajcovia ich nízkou cenou prilákajú do svojich obchodov zákazníkov, tí si popri pečive kúpia ďalší, drahší tovar. Najväčší rýdzo slovenský maloobchodný reťazec Labaš však ide opačným smerom. Na regály prichádza s vlastnou novinkou Fresh Plus rožok. A tá stojí o dva centy viac ako obyčajný rožok. „Predávame ho už niekoľko týždňov po dohode s výrobcom múčnej zmesi, ktorú dodáva pekárom. Plus je preto, lebo jednou jeho zložkou sú pivovarské kvasnice, ktoré sú známym zdrojom vitamínov radu

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.