Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
14.09.2021, 11:00

Reťazce zabojujú o mladých. Donúti ich k tomu nová služba

Ťahaniu s ťažkými taškami z predajní je koniec. Na Slovensku pribúdajú online obchody, ktoré dokážu doručiť objednávky už aj do pol hodiny.

Reťazce zabojujú o mladých. Donúti ich k tomu nová služba
Zdroj: TASR/Jaroslav Novák

Online nakupovanie spotrebného tovaru využívame už dlhé roky. O čosi kratšie existuje táto možnosť aj v prípade potravín, no bez expresného doručovania.

Kým v roku 2019 podľa Eurostatu ich kupovalo cez online obchod zhruba len 23,5 percenta Slovákov, s príchodom pandemických obmedzení sa toto číslo vlani zvýšilo už na 37 percent.

Prišla tak príležitosť, ktorú napríklad využila aj spoločnosť Freshbox. Po skúšobnej verzii v marci 2020 naplno spustila doručovanie potravín a len do júna narástol záujem o jej služby o 100 percent.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.