Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinyVlani nezhody pri rokovaniach o novej päťročnej zmluve medzi Kauflandom a popradskou konzervárňou Tatrakon vyústili až do odchodu slovenského výrobcu z nemeckého reťazca. Niekoľkomesačná absencia legendárnych nátierok v regáloch siete však nateraz končí. Produkty firmy Tatrakon Poprad sa totiž vracajú späť na pulty. „Kaufland je sieť, v ktorej chceme, aby naši zákazníci našli produkty Tatrakonu. Zatiaľ sme sa dokázali dohodnúť na štyroch výrobkoch. Pri nich sme našli kompromis a aktuálne ich už nájdete na pultoch spoločnosti Kaufland. Pri iných produktoch nie, a tie do siete nedodávame,“ hovorí pre HN Ivana Kacvinská, manažérka obchodu a marketingu spoločnosti Tatrakon Poprad.
Kaufland tak od konca januára predáva popradské výrobky Tatárska zmes, Chilli toasty a Bôčiková nátierka spoločne s kultovou omáčkou na špagety Morca-Della v menšom 190-gramovom balení. Spotrebitelia však v obchode stále nenájdu legendy z Tatrakonu ako Májka či Pali. Postupný návrat sortimentu konzervárne komentuje obchodná sieť zdržanlivo. „Spoločnosť Kaufland nikdy ne
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.