Rekonštrukcia čaká 25 nádraží z celkového počtu tristo. Dva milióny dostane bratislavská Hlavná stanica.
Motoristov, ktorých chceme preorientovať na hromadnú dopravu, či zahraničných turistov odrádza už prvý kontakt so železnicami. Na mnohých staniciach sú realitou nefunkčné osvetlenie, chýbajúce lavičky alebo opadaná omietka. Nový investičný plán Železníc Slovenskej republiky na roky 2017 až 2019 ráta s opravou dvadsiatich piatich nádraží. Lepšej stanice sa dočkajú Lučenec, Ružomberok či Štrba.
Revitalizácia staníc ide u nás pomaly, železnice sa pri nej totiž nemôžu spoliehať na eu...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-26 16:06:01 - Feat.: - Title: Pri Nitre museli pristúpiť k radikálnemu kroku. Teraz železničiarov tlačí ďalší problém: platy
02 - Modified: 2024-03-26 07:54:43 - Feat.: - Title: Deutsche Bahn postupne znížia pracovný čas rušňovodičov na 35 hodín týždenne
03 - Modified: 2024-03-22 09:45:00 - Feat.: - Title: KVÍZ: Nedáte sa nachytať? Tieto situácie musia vodiči zvládnuť bez najmenšej chyby
04 - Modified: 2024-03-21 13:02:29 - Feat.: - Title: Diaľničiari zrekonštruujú povrch vozovky diaľnice D2 za takmer dva milióny eur. Práce začnú v sobotu
05 - Modified: 2024-03-20 12:23:47 - Feat.: - Title: Zmena rýchlosti aj na našich diaľniciach? Kontroverzný návrh u susedov pretlačili