Sledujte nás na Instagrame
@hospodarske_novinySlováci si čím ďalej, tým viac doprajú a hoci radi nakupujú v zľavách, míňajú na jeden nákup podstatne viac ako pred niekoľkými rokmi. Vyplýva to z prieskumu vyhľadávača zliav Odpadnes.sk, podľa ktorého priemerná cena nákupu na zľavových portáloch od roku 2012 vzrástla o 20 percent. Namiesto spotrebného tovaru si zákazníci doprajú radšej dovolenku s vyšším štandardom, wellness, masáže, ale nárast portál zaznamenal aj pri plastických operáciách.
Pomer cena/kvalita
Z prieskumu vyplýva, že kým pred piatimi rokmi Slováci minuli na nákup cez internet so zľavou priemerne 44 eur, dnes
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Denný prehľad správ emailom
Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.