Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
21.04.2017, 00:00

Za matematickú chybu chce Rapid od NBS 62 miliónov

Samotná poisťovňa pritom čelí žalobám od advokátov i spotrebiteľského združenia.

Klientom Rapid lifu zrejme neostáva iná možnosť než sa súdiť. Vyplýva to z vyjadrení Národnej banky Slovenska i samotnej poisťovne, voči ktorej eviduje regulátor zvýšený počet sťažností. Týkajú sa nevyplatených plnení či odkupných hodnôt. NBS však dodáva, že nevie finančníkom nariadiť, aby platili a v konkrétnom prípade poistenke odporučila, aby sa obrátila na súd.


Chcú peniaze pre klientov
„Ak klientka má pocit, že bola poškodená, vždy sa môže obrátiť na súd,“ reaguje aj hovorca poisťovne Marek Hitka s tým, že konkrétny prípad nepozná, no rozsudok budú rešpektovať. Sami

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 84% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.