StoryEditor

Mimovládka nechce rýchlostné cesty

02.05.2017, 00:00
Štát by mohol získať o 600 kilometrov viac efektívnych komunikácií. Oproti vlastnému plánu by ušetril päť miliárd.

Rýchlostná cesta nemusí viesť všade tam, kde si to nakreslil štát. Podľa Inštitútu pre dopravu a hospodárstvo je takzvaných eRiek zbytočne veľa, na niektorých úsekoch vidia riešenie v lepších cestách „prvej triedy“. Namiesto 90 by sa po nich jazdilo rýchlosťou až 110 kilometrov za hodinu. Úspora by mohla byť až päť miliárd.

„Výhoda ciest prvej triedy je, že majú mene...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-19 11:31:18 - Feat.: - Title: Fico sa obracia na Čínu. Chce tam získať zdroje na dva veľké dopravné projekty 02 - Modified: 2024-04-18 14:00:59 - Feat.: - Title: V Bratislave sa poobede tvoria kolóny, zdržíte sa aj 20 minút 03 - Modified: 2024-04-19 12:52:07 - Feat.: - Title: V Bratislave vznikne veľký parkovací dom pre takmer 500 áut. Má slúžiť aj tým, ktorí smerujú do centra mesta 04 - Modified: 2024-04-19 22:00:00 - Feat.: - Title: Dopravné značky, ktoré musia vodiči dokonale poznať. Mnohí však zaváhajú 05 - Modified: 2024-04-17 16:51:42 - Feat.: - Title: "Iba núdzový personál." Rozsiahly štrajk organizovaný odbormi v Grécku ochromil dopravu
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 02:00