Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook

Či sú podniky otvorené alebo zavreté, jedno je isté. Slovákom pivo skrátka chutí a či po práci alebo niekde so známymi, radi siahajú po jednom pollitrovom orosenom. Pocítia teda jeho horkastú chuť výraznejšie, keďže zdražovaniu sa nevyhne ani tento populárny nápoj. Výrobcom vo svete totiž rapídne rastú náklady, ktoré sa skôr či neskôr budú musieť pretaviť aj do predajných cien. „Na Slovensku budeme nútení zohľadniť situáciu, ktorá vo výrobe panuje,“ tvrdí Ivan Schwarz, Regional Director EMEA Budweiser Budvar. Aj preto si tak zákazníci už v budúcom roku budú musieť za fľaškové

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.