StoryEditorMalé potraviny lákajú. Väčšina slovenských sietí expanduje
Maloobchodná sieť Môj obchod chce tohto roku otvoriť 500-tú pobočku. Rastie i Delia či Malina.
Odvetvie malých predajní potravín a večierok sa rozrastá a nákup drobností v maloformátových predajniach je čoraz populárnejší. O tom svedčí aj rozmach sietí obchodov, ktoré na našom trhu rýchlo expandujú. Sieť predajní Malina, ktorá má za viac ako dva roky pôsobenia na trhu 13 predajní v Bratislave, plánuje otvoriť ďalšie tri. Rovnaký počet onedlho otvorí aj Delia. Medzi malými obchodmi vyčnieva sieť Môj obchod či východoslovenský Fresh. Podľa analytika idú predajne s trendom. Ľudia sa totiž veľkých prevádzok prejedli.
Nové pobočky
Spoločnosť Delia, ktorá len nedávno zverejnila svoje nové vlastnícke pozadie v podobe investičn...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-18 12:05:12 - Feat.: - Title: Slovenka je riaditeľkou z nórskeho Woltu a hovorí: Teplé obedy tu neexistujú, domov si doručujú aj náradie
02 - Modified: 2024-03-06 08:35:03 - Feat.: - Title: Po roku poklesov prišiel rast. Tržby v maloobchode v januári 2024 medziročne stúpli
03 - Modified: 2024-03-01 17:35:27 - Feat.: - Title: Slováci musia na potravinách šetriť. Mesačne im z rozpočtu ukroja výrazne viac, ako iným Európanom
04 - Modified: 2024-02-14 07:57:10 - Feat.: - Title: Z centra hlavného mesta „ušla“ legendárna značka. Aj ju zlákali nové nákupné centrá
05 - Modified: 2024-02-16 17:14:38 - Feat.: - Title: Bitka reťazcov na Slovensku: Lidl pritvrdil, Billa aj Jednota sú pre novú taktiku v pozore