OZETA - Miroslava Krausová marketingová riaditeľka , Peter Kočalka výkonný riaditeľPeter Mayer
StoryEditorČínsky dovoz trápi domáce textilky. Slováci musia zaujať originalitou
Odevné firmy dlhodobo zápasia s lacným oblečením a napodobeninami z Ázie. Stavajú na bezpečnosť a kvalitu domácej výroby.
Slovenské odevné odvetvie už dlhé roky bojuje s dovozom lacných textílií z Číny. Spotrebiteľské správanie našincov je však ťažké zmeniť. Aj keď sa už Slováci začínajú obzerať po kvalite a bezpečnosti pri výrobe, niektorí stále siahajú po výrobkoch z Ázie. Napriek tomu však domáce značky vidia rastúci záujem o ich produkty.
Rozmach slovenských textilných značiek sa začal na prelome milénia, keď pre ne novovznikajúce obchodné centrá vytvorili priestor. Tradičné značky Ozeta a Slovenka, ktoré na našom trhu existujú desaťročia, sa už dlhodobo stretávajú s problémami. Dôvodom je aj dovoz z Ázie. Príkladom je Ozeta, ktorá v časoch svojho rozmachu zamestnávala okolo päťtisíc ľudí a na našom území mala šesť výrobných závodov. V súčasnosti ostal jediný s 300 zamestnancami. Značka pr...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-26 10:15:55 - Feat.: - Title: Sociálna poisťovňa oznámi poskytnutie úľavy z odvodov firmám do konca apríla
02 - Modified: 2024-04-05 05:53:29 - Feat.: - Title: Pistáciová a čokoládová? Firemné hodnoty nie sú zmrzlina
03 - Modified: 2024-04-01 08:33:25 - Feat.: - Title: Firmy majú problém udržať krok s aktualizáciami softvéru VPN, upozorňuje Eset
04 - Modified: 2024-03-22 17:00:00 - Feat.: - Title: Konkurzy stúpli na Slovensku na historické maximum. Najväčší úpadca v pyramídovej schéme utopil 50 miliónov
05 - Modified: 2024-03-15 13:33:00 - Feat.: - Title: Krok Bruselu do slovenských daní je cez čiaru, varuje biznis a žiada zmenu sporného návrhu