Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
21.06.2017, 00:00

Nike pod tlakom najväčšieho súpera mení stratégiu

Americký výrobca športových potrieb zoštíhľuje sortiment aj predajnú sieť.

Nike
Zdroj: Reuters

Svetoznámy producent športového oblečenia a obuvi vie, čo mu ide najlepšie. Tomu sa chystá prispôsobiť aj najnovšiu firemnú stratégiu. Americká značka Nike sa chystá zo svojho portfólia vylúčiť niektoré svoje produkty a výrobu plánuje sústrediť len na oblečenie, obuv a športové pomôcky pre futbalistov, basketbalistov či bežcov. Úplne tak zastaví produkciu približne štvrtiny svojich produktov a zameria sa na jednotlivé športy. Novinkou má byť aj Nike Express Line, systém výroby, ktorý má zefektívniť proces objednávania, samotnej výroby a doručenia. „Robíme to preto, aby sme náš tovar k zákazníkovi dostali čo najrýchlejšie,“ tvrdí Mark Parker, šéf spoločnosti Nike.

Príklon k onlinu
Zmeny vôbec nesúvisia s tým, že by sa spoločnosti z Oregonu v Spojených štátoch nedarilo. Nike vykazuje v posledných rokoch zvyšujúce sa tržby, ktoré vlani dosiahli 32 miliárd dolárov. Firma chce inováciami získať ešte väčší odstup od najväčšieho konkurenta, ktorým je nemecký Adidas. „Na poli športového oblečenia panuje obrovská konkurencia. Úspech je v správne nastavenom market

Nenechajte sa obmedzovať

Tento článok je súčasťou exkluzívneho obsahu HN. Pokiaľ si ho chcete dočítať do konca, predplaťte si jeden z troch nasledujúcich balíkov

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.