Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
23.06.2017, 00:00

Dopekané pečivo v reťazcoch vytláča tradičných výrobcov

Zmrazené produkty robia problémy producentom čerstvého tovaru.

Nákupné návyky Slovákov sa na prelome milénia a po príchode veľkých supermarketov zmenili. Sobotné výlety na trh sú pre mnohých minulosťou, podobne aj ranné státie v radoch na čerstvé pečivo. Spotrebitelia sú zvyknutí nájsť všetko, čo potrebujú, na jednom mieste, kedykoľvek. Zhlukovanie obchodných segmentov pod jednu strechu je síce pohodlné, ale pre niektoré biznisy likvidačné. Kým napríklad pestovatelia zeleniny si už nachádzajú cestu, ako sa dostať do regálov supermarketov, pekári bojujú s problémami. Príčiny sú rôzne. Niektorých vytláča dopekanie pečiva, ktoré je v našich supermarketoch na úrovni 30 – 40 percent, iní zápasia s neustále sa meniacimi trendmi v životnom štýle, ktoré mnohých vedú k obmedzeniu konzumácie pečiva.

Strašiak zdravia
„Záujem ľudí o pekárske výrobky je kolísavý. Výrazne to ovplyvňujú v poslednom

Dočítajte článok teraz len za 1 cent

Newsletter

Prihláste sa na odber noviniek zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.