StoryEditor

Dopekané pečivo v reťazcoch vytláča tradičných výrobcov

23.06.2017, 00:00
Zmrazené produkty robia problémy producentom čerstvého tovaru.

Nákupné návyky Slovákov sa na prelome milénia a po príchode veľkých supermarketov zmenili. Sobotné výlety na trh sú pre mnohých minulosťou, podobne aj ranné státie v radoch na čerstvé pečivo. Spotrebitelia sú zvyknutí nájsť všetko, čo potrebujú, na jednom mieste, kedykoľvek. Zhlukovanie obchodných segmentov pod jednu strechu je síce pohodlné, ale pre niektoré biznisy likvidačné. Kým napríklad pestovatelia zeleniny si už nachádzajú cestu, ako sa dostať do regálov supermarketov, pekári bojujú s problémami. Príčiny sú rôzne. Niektorý...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-25 14:54:21 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku sú drahšie ako v Poľsku o 39 percent. Fico sľuby nesplnil, tvrdí Matovič 02 - Modified: 2024-04-23 14:01:19 - Feat.: - Title: Na Slovensku podniká takmer trikrát viac mužov, ako žien 03 - Modified: 2024-04-22 17:32:51 - Feat.: - Title: Zistenie HN: Multimiliónový biznis hlinikárov z Ľupče je zachránený. Dlhy majú splatiť najmä vďaka investíciám 04 - Modified: 2024-04-22 10:00:00 - Feat.: - Title: Kraľuje sociálnym sieťam a láka na extrémne zľavy. Za globálnym úspechom značky Shein sa však skrýva omnoho viac 05 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
25. apríl 2024 20:49