Sledujte nás na Instagrame

@hospodarske_novinyFacebook
01.05.2021, 13:42 Aktualizované dňa 02.05.2021 o 21:29

Chyba Slovenskej sporiteľne: Klientom omylom strhla peniaze z účtov

Banka sa za chybu ospravedlňuje, klienti by už podľa hovorkyne mali mať chybne strhnuté poplatky späť na účtoch.

Chyba Slovenskej sporiteľne: Klientom omylom strhla peniaze z účtov
Zdroj: TASR/František Iván

"Nesprávne zaúčtovaný mesačný poplatok za účet. Zistili sme, že niektorým klientom sme účtovali poplatok za vedenie účtu."

Na HN sa obrátil čitateľ, ktorý si našiel takýto odkaz od svojej banky. Slovenská sporiteľňa mu strhla najprv dve a následne 8,90 eura za účet, hoci splnil podmienky na jeho bezplatné vedenie.

Zdroj: Archív HN

Nesprávne zaúčtovaný poplatok

​​A nebol jediný. Presný počet klientov, ktorým sa stalo to isté, nepoznáme, no samotná banka pre HN potvrdila, že ich je viac. Došlu k tomu včera.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 72% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Denný prehľad správ emailom

Dostávajte každý deň nové informácie zo sveta politiky, ekonomiky a biznisu.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.