StoryEditor

Alibaba spojí online a offline. Plánuje otvoriť aj kamenné predajne

24.01.2017, 23:00

Čínska Alibaba sa rozhodla pozmeniť svoju obchodnú stratégiu. Internetový gigant sa totiž chce premiestniť aj do kamenných predajní a rozšíriť tak svoje pôsobenie z virtuálneho sveta do toho skutočného. Pre spoločnosť je pri rozširovaní sa do kamenných prevádzok prvoradé získavať zo všetkých častí obchodného reťazca rovnaké množstvo informácií ako z online divízie. „Dnes už nemôžeme len tak oddeliť online a offline obchody. Zákazníci v kamenných prevádzkach používajú a pomáhajú si pri nákupoch so svojimi mobilnými telefónmi, čím sú prakticky online i offline súčasne,“ uvied...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-12-01 23:00:00 - Feat.: - Title: Ikea a Lego stavili na budúcnosť obchodu 02 - Modified: 2023-09-27 13:03:35 - Feat.: - Title: Ľudia nakupujú viac ako vlani, nákupné centrá majú vyššiu návštevnosť aj obrat 03 - Modified: 2023-07-11 06:41:34 - Feat.: - Title: Rekordné horúčavy vyhnali nahor dopyt po chladení. Klimatizácia sa stáva štandardom 04 - Modified: 2022-03-22 14:57:53 - Feat.: - Title: Čínsky internetový predajca Alibaba odkúpi svoje akcie v rekordnom objeme 05 - Modified: 2021-05-19 09:40:18 - Feat.: - Title: Rozvoj internetového obchodu likviduje životné prostredie, tvrdia ekológovia. Môžu za to dodávky
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
20. apríl 2024 09:46