StoryEditor

„Polovicu z nich by som už ani nenazýval cestou.“ Regionálne vozovky sú vo vážnom stave

02.11.2017, 23:00
Župy musia zo svojich rozpočtov zaplatiť opravy takmer štyroch tisícok kilometrov ciest.

Väčšina navigácií ponúka vodičom možnosť vyhnúť sa plateným autostrádam. Pri regionálnych komunikáciách podobné tlačidlo neexistuje. Do styku s cestami II. a III. triedy prichádza do kontaktu každý vodič. Takmer tretina ciest je pritom v nevyhovujúcom alebo dokonca havarijnom stave. Najviac kilometrov čaká na opravu v Banskobystrickom a Prešovskom kraji. Za ich údržbu sú zodpovedné župy, ktoré na rekonštrukciu hľadajú peniaze vo svojich rozpočtoch. To je však podľa odborníkov často problém....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 04 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 03:06