StoryEditor

Obchvat Bratislavy narazil na problémy. Bude neskôr a drahší

22.02.2018, 23:00
Ministerstvo je postupom koncesionára znepokojené. Analytik vidí vážne chyby aj na strane štátu.

Po dvoch rokoch úvodných prác sa má na jar začať výstavba obchvatu Bratislavy naplno. Vyplýva to z plánov konzorcia D4/R7, ktoré vedie španielska firma Cintra. Na Španielov zareagoval bratislavský primátor Ivo Nesrovnal masívnou opravou kľúčových ťahov v Bratislave. Práce na obchvate aj na oprave ciest v hlavnom meste majú byť dokončené v roku 2020. Koncesionár aj Národná diaľničná spoločnosť však po dvoch rokoch stále zápasia s problémami.

O obchvate Bratislavy a dopravnej situácii v hlavnom meste sme sa v HNtelevízii v prvej polovici februára rozprávali s predsedom správnej rady Inšt...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 04 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 08:15