StoryEditorStoročné koľaje na juhu si vyžadujú rázne opravy
Železnice pre stav koľajníc nemajú ako zatraktívniť cestovanie z Bratislavy do Košíc južnou trasou.
Južné železničné spojenie západu s východom Slovenska je stále v nevyhovujúcom stave. Hoci po trati od vlaňajšieho leta premáva priama linka z Bratislavy do Košíc, národný dopravca tvrdí, že celý úsek si vyžaduje zásadné rekonštrukcie. Tie môže iniciovať jedine ministerstvo v spolupráci so Železnicami Slovenskej republiky. Štát má na opravy koľají k dispozícii stovky miliónov z európskych fondov.
Celoplošný problém
Takzvaná južná železničná trasa je stále nedostatočne konkurencieschopná. Národný dopravca upozorňuje, že za to môže jej technický stav. „Zásadná modernizácia južnej trasy a výstavba nového spojenia s ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-09 22:00:00 - Feat.: - Title: Byt si šikovná žena zrekonštruovala aj bez búrania, stačili jej dobré nápady
02 - Modified: 2024-04-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Čo sa dalo využiť a opraviť, zostalo: Rekonštrukcia v Šali je dokonalá premena nudnej kocky na živý priestor
03 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané
04 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel
05 - Modified: 2024-04-23 07:53:02 - Feat.: - Title: VIDEO Medveď v bratislavskej zoo sa prvýkrát dotkol skutočnej zeme. Takmer 30 rokov poznal iba betónové steny