Regulátor riešil za minulý rok takmer 2 400 sťažností od spotrebiteľov. Najviac problémov sa týkalo spotrebiteľských úverov poskytovaných nebankovkami.
Ak chcete „spotrebák“ od nebankoviek, dávajte si dobrý pozor. Stovky žiadateľov takéhoto úveru sa totiž stretli s pochybnými praktikami, pri ktorých musel zakročiť regulátor. Národná banka za posledné roky eviduje zvýšený počet sťažností spotrebiteľov.
Najviac námietok bolo voči spotrebiteľským úverom nebankoviek, následne voči povinnému zmluvnému poisteniu, nepreplateniu poistného z poškodenia čelného skla na aute alebo s niektorými poplatkami bánk. Dokopy išlo o 15 percent z celkových 2 364 sťažností. „V týchto podaniach spotrebitelia n...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 16:24:56 - Feat.: - Title: Skončia sa miliardové podvody s kryptomenami? Ficova vláda nastavila nové pravidlá
02 - Modified: 2024-04-26 09:30:58 - Feat.: - Title: Najväčšia ruská banka Sberbank v prvom kvartáli zvýšila zisk o 11 percent, úvery rastú
03 - Modified: 2024-04-25 12:29:07 - Feat.: - Title: Investovať či neinvestovať do zlata? To je otázka
04 - Modified: 2024-04-21 21:52:36 - Feat.: - Title: Šéf novej banky pre HN: Do konkurenčného boja na Slovensku chceme vstúpiť už v januári
05 - Modified: 2024-04-21 22:00:00 - Feat.: - Title: Slovenské firmy sa otvárajú novinkám, viaceré skúšajú zdieľanie áut