predavačka, potravinyPavol Funtál
Kým na Západe ponúkajú reťazce až 80 percent lokálnych produktoch, u nás to v priemere nie je ani polovica.
Slovenský spotrebiteľ čoraz častejšie siaha po výrobkoch regionálnych farmárov a pestovateľov. Reagujú na to aj reťazce, ktoré zvyšujúcemu sa záujmu o domáce produkty prispôsobujú svoju ponuku. Práve to má za následok, že na pultoch predajní sa objavuje čoraz viac slovenských potravín.
Slovensko napriek tomu v tomto smere zaostáva za Západom. Kým u nás je v priemere 40 percent produktov na pultoch domácich, v západoeurópskych krajinách, ako sú Rakúsko, Nemecko či Francúzsko, dosahuje tento podiel dvojnásobok.
Mlieko, voda aj chlieb
Kým prieskumy z minulých rokov naznačovali, že Slovensko pravdepodobne tak skoro nebude potravinovo ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-29 14:44:22 - Feat.: - Title: Vybudovanie móla pre pomoc pri Gaze bude stáť 320 miliónov dolárov, zapojí sa tisíc ľudí
02 - Modified: 2024-04-25 14:54:21 - Feat.: - Title: Potraviny na Slovensku sú drahšie ako v Poľsku o 39 percent. Fico sľuby nesplnil, tvrdí Matovič
03 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
04 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
05 - Modified: 2024-04-12 10:17:51 - Feat.: - Title: Revolúcia na tanieri. Je o geneticky modifikované potraviny záujem?