StoryEditor

Na Slovensku nie sú úspešné outlety, ale retailové parky

25.11.2018, 23:00
Ľubomír Drahovský, analytik maloobchodu, vysvetľuje, že na Slovensku je pohyb spotrebiteľov limitovaný, čo vytvára priestor pre predajcov z okolitých štátov.

Prečo One Fashion Outlet u nás nevyšiel a neprilákal dostatočný počet zákazníkov?
Stratégia výstavby bola od začiatku zle nastavená. Bolo zrejmé, že aj vedľa Senca sa stavia ďalší retailový park. Znamenalo to príliš silnú konkurenciu na malom priestore. Napriek tomu, že projektanti aj investori argumentovali silnou frekvenciou na diaľnici medzi Bratislavou a Žilinou, čo malo spôsobiť, že nielen hlavné mesto, ale aj krajské mesto Trnava bude mať záujem nakupovať. Opak sa stal pravdou.


To však vieme až...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-28 09:57:41 - Feat.: - Title: Helena Krajčiová: „Bojím sa, aby nám deti neprestali dôverovať! „ 02 - Modified: 2024-05-27 14:47:49 - Feat.: - Title: Tomáš pomáha na Kostarike chrániť zvieratá: Je to súboj medzi miliardovými investíciami a veľrybami, hovorí 03 - Modified: 2024-05-26 10:00:00 - Feat.: - Title: Tanečníci trénujú aj dvanásť hodín, dodržiavajú prísne rutiny, prezradil pre Brainee kreatívny riaditeľ Lord of the Dance 04 - Modified: 2024-05-24 22:00:00 - Feat.: - Title: Expert pre HN: Ak budeme investovať tak, ako stavať dom podľa inštrukcií z YouTube, nedopadne to dobre 05 - Modified: 2024-05-24 13:20:50 - Feat.: - Title: Chcete zažiť niečo nové? Blízko Portlandu si zalyžujete na spiacej sopke, odkazuje Slovákom Rakúšanka v USA
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
28. máj 2024 22:58