StoryEditor

Kamióny trpia. Niet čo prevážať

02.04.2020, 00:00
Dopyt po dodávkach ubúda v každom segmente. Úpadok cítia okrem prepravcov automobiliek aj nákladiaky v stavebníctve a potravinárstve.

Pôvodne sa špecializovali na komponenty do áut. Teraz vyvážajú eurookná do Francúzska a odevy Španielom. A späť sa tie isté nákladiaky vracajú plné plastových výrobkov. Ekonomika na Slovensku totiž stojí už tretí týždeň a domino efekt pomaly dolieha aj na nákladných dopravcov. Firma Europe Express, zameraná na automotive v rámci celej Európy, operuje v krízovom režime už týždne. „Berieme všetko, čo nám ponúknu. Snažíme sa udržať na cestách aspoň 60 percent vozidiel,“ priblížil m...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 02 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 03 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy 05 - Modified: 2024-04-22 12:24:40 - Feat.: - Title: Vallov údiv: Primátor Bratislavy to prehnal a už to asi aj vie (komentár)
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
03. máj 2024 04:09