StoryEditorZáujem o miliónový biznis na slovenských cestách má veľký hráč zo západnej Európy
Súťaž na mýtny tender stále nie je pripravená. Scenár s predĺžením zmluvy so Skytollom je čoraz reálnejší.
Po ústupe koronavírusu sa nákladná doprava opäť rozbehla za biznisom, s tým rastie aj výber mýta. Desiatky miliónov však naďalej odtekajú mimo štátnej kasy. Minulá vláda nestihla vyhlásiť súťaž na nový mýtny systém a súčasnej sa čas rýchlo kráti. „Diaľničná spoločnosť akceleruje prípravu verejnej súťaže na nový mýtny systém v maximálnej možnej miere. Aktuálne sa nachádza vo fáze finalizácie Štúdie uskutočniteľnosti na nový mýtny systém,“ povedal hovorca rezortu Ivan Rudolf. Štúdia sa následne má ešte pripomienkovať v spolupráci s ministerstvom financií. Predošlé vedenie Národnej diaľničnej spoločnosti pritom ešt...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
04 - Modified: 2024-04-30 08:29:34 - Feat.: - Title: Za prvý mesiac využila európske mýto takmer pätina aktívnych dopravcov. NDS taký záujem nečakala
05 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy