StoryEditor

Vládu čaká vytriezvenie. Musí byť skromnejšia

08.07.2020, 00:00
O možných alternatívach na riešenie regionálnych problémov sme sa rozprávali s analytikom INEKO Jánom Kovalčíkom.

Ako hodnotíte menšie regionálne projekty na modernizáciu, prípadne preložky ciest I. triedy?
Viaceré projekty Slovenskej správy ciest, ktoré sú menej veľkorysé, vykazujú vyššiu spoločenskú efektívnosť ako drahšie projekty diaľničnej spoločnosti. Namiesto zlepšovania ciest I. triedy a riešenia problémových úsekov a obchvatov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť 02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 03 - Modified: 2024-05-06 08:59:39 - Feat.: - Title: Relácia ELEMENTY ženy: Tréner Tomáš Mihálik o silovom tréningu, čo s boľavým chrbátom a veriť influencerom? 04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 05 - Modified: 2024-05-03 09:00:00 - Feat.: - Title: Postavili ste si bazén a neskolaudovali ste ho? Advokát v rozhovore pre HN hovorí, aké máte možnosti
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 14:16