Neprimerané riešenia pri plánovaní dopravnej infraštruktúry predražujú slovenské diaľnice. Narážame potom na problémy pri čerpaní eurofondov.
Pôvodne malo ísť o dvadsať kilometrov dlhý celok. Neskôr sa výstavba rýchlostnej cesty R2 okolo Košíc musela rozdeliť na dve porcie, a to kvôli U. S. Steel. Tá prvá a dlhšia je už vo finálnej fáze súťaže, ktorej vyhodnotenie očakávajú diaľničiari do konca septembra. Týchto 14 kilometrov má stáť 130 miliónov. Druhý, dĺžkovo polovičný úsek mal podľa pôvodných odhadov vyjsť na približne rovnaký balík.
Za jeho komplikovanosťou sú totiž inžinierske siete a infraštruktúra, keďže bude viesť v blízkosti oceliarní. No súčasnému vedeniu Národnej diaľničnej spoločnosti sa zdá suma aj tak privysoká, chystá ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-30 08:29:34 - Feat.: - Title: Za prvý mesiac využila európske mýto takmer pätina aktívnych dopravcov. NDS taký záujem nečakala
02 - Modified: 2024-04-28 09:59:00 - Feat.: - Title: Legendárnu spievajúcu fontánu v centre Košíc po rozsiahlej obnove uviedli do prevádzky
03 - Modified: 2024-04-26 13:12:05 - Feat.: - Title: Diaľničiari budú v máji a júni pokračovať v pravidelnej údržbe tunelov
04 - Modified: 2024-04-26 11:30:13 - Feat.: - Title: Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s exprezidentom Schusterom
05 - Modified: 2024-04-25 08:40:20 - Feat.: - Title: V Košiciach má vyrásť obchodné centrum za desiatky miliónov eur