StoryEditorTretina koľají je zanedbaná. A peniaze sú v nedohľadne
Železničné trate na Slovensku sú v čoraz horšom stave. Na opravu dostali železničiari tento rok menej.
Spomaľovanie, zastavovanie v strede poľa či húštiny. To všetko je dobre známe cestujúcim vlakom medzi Šuranmi a Hronskou Dúbravou. Ide o trať, ktorá je súčasťou južného prepojenia dvoch najväčších slovenských miest. Maximálnou rýchlosťou 100 kilometrov za hodinu sa však preveziete ani nie na polovici 108-kilometrového úseku. Na zvyšku to nedovoľuje zlý stav koľají. Aby však nedoško k omylu – na Slovensku nejde o žiadnu výnimku. Z celej infraštruktúry je až 35 percent tratí zanedbnaných. V absolútnom vyjadrení 1 200 kilometrov.
Stámiliónový dlh
Problém jasne vidieť len na kľúčovom severnom spojen...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-24 10:42:15 - Feat.: - Title: Od soboty budú opäť premávať vlaky v úseku Prešov-Šarišské Lúky-Bardejov
02 - Modified: 2024-05-24 04:17:30 - Feat.: - Title: Vlaky zadarmo majú študenti a penzisti už desať rokov. Železnice prvýkrát dobehli zárobky z tohto obdobia
03 - Modified: 2024-05-22 05:47:38 - Feat.: - Title: Tunel Považský Chlmec bude pre jarnú údržbu uzavretý
04 - Modified: 2024-05-24 08:52:54 - Feat.: - Title: Máte paniku z pokazeného semafora? Overte si v kvíze, ako rozumiete pokynom policajtov na križovatke
05 - Modified: 2024-05-24 08:55:48 - Feat.: - Title: Vlaky na kľúčových tratiach budú modernejšie. V hre sú aj nové spoje do Rakúska a ďalších krajín