Britský investor dostane od štátu zhruba o 17 miliónov eur menej. Dôvodom je zmena výšky oprávnených nákladov takmer o dvesto miliónov eur.
Investícia desaťročia. To je titul, ktorý už britskému výrobcovi automobilov nikto nezoberie. V roku 2015 sa totiž po rozstrele medzi slovenským, poľským a mexickým trhom rozhodol pre priestor pod Zoborom.
Prisľúbil pritom, že u nás preinvestuje približne 1,4 miliardy eur, začne s výrobou dvoch modelov a zamestná viac ako tritisíc ľudí.
Na revanš zase dostal od druhej Ficovej vlády štátnu pomoc vo výške 129 miliónov eur. Tá však bude napokon omnoho nižšia. Dôvod je jednoduchý. Počas realizácie investičného zámeru totiž došlo k zníženiu výšky oprávnených nákladov takmer o dvesto miliónov na 1,2 miliardy eur.
Zároveň tak došlo k alikvotnému zníženiu investičnej pomoci. „V dôsledku zníženia sumy minimálnej nominálnej výšky celkových investičných nákladov dochádza k znížen...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-30 06:25:42 - Feat.: - Title: Skupine Volkswagen klesol prevádzkový zisk aj predaj áut
02 - Modified: 2024-04-25 07:10:38 - Feat.: - Title: Toyota zaznamenala rekordný celosvetový predaj, prvýkrát prekročila hranicu desiatich miliónov áut
03 - Modified: 2024-04-24 09:16:15 - Feat.: - Title: „Otec“ moderných škodoviek smeruje k Číňanom. Slovák dohliadne aj na tvary MG
04 - Modified: 2024-04-22 13:23:03 - Feat.: - Title: Jaguar chce v Nitre zriadiť stanovištia pre plazy a obojživelníky v areáli závodu
05 - Modified: 2024-04-19 20:08:10 - Feat.: - Title: Čínska automobilka Chery plánuje zamestnať v španielskom závode 1250 ľudí