StoryEditor

Revolučné nápady sa nemusia vždy vyplatiť

21.09.2015, 00:00
Podľa módnej konzultantky Barbory Dudinskej je podnikanie o využití príležitosti a riešení problémov

Odborník na módu musí vedieť viac ako len poznať trendy a mená návrhárov. Je potrebné mať cit pre detail, hovorí módna poradkyňa a blogerka v rozhovore pre HN

Pracujete ako módna poradkyňa. Je náročné presadiť sa v módnom biznise?

Dokázať sa presadiť je dosť náročné, ale to podľa mňa platí nielen v módnom biznise. A, samozrejme, všetko ide ťažšie, keď nikoho nepoznáte a nikto nepozná vás. Čo sa práce módnej poradkyne týka, ide o veľmi špecifický a dosť osobný servis, kde veľkú úlohu zohráva vzájomná dôvera.

Čím sa módny priemysel líši od ostatných odvetví?

Nie každý si to uvedomuje,...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-17 08:26:39 - Feat.: - Title: Ivana Gáborík: „Slzy sa mi kotúľajú po tvári na počkanie,“ hovorí v exkluzívnom rozhovore pre Evitu 02 - Modified: 2024-05-14 13:43:10 - Feat.: - Title: Poslanec Hlasu pre HN: Národniarom pri umeleckom fonde nerozumiem. Obávam sa toho, s čím prídu ďalej 03 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Majiteľ Viech Vojtěch Záhorský: Baví ma tvoriť priestory na výmenu názorov 04 - Modified: 2024-05-10 22:00:00 - Feat.: - Title: Máte v pláne si poistiť fotovoltiku? Pripravte sa, že ročne budete platiť až 12-tisíc eur (rozhovor) 05 - Modified: 2024-05-10 15:00:00 - Feat.: - Title: Šéf zelených energetikov pre HN: Nový šéf regulátora je iná škola. Pri cenách energií je tu politické zadanie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
17. máj 2024 10:27