StoryEditor

Digitálny marketing je v kríze

31.03.2017, 00:00
Značky dbajú o podstatu obsahu, pri ktorom sa ich reklama objavuje. Postupne sa vracajú aj do televízie.

Na edukatívnom workshope o úspešných príbehoch efektívneho marketingu The best of global digital marketing odborník na marketing z Estónska Hando Sinisalu hovoril o niekoľkých pravdách súčasného digitálneho marketingu. Jednou z nich je, že digitálny marketing dnes prechádza krízou. A už niekoľko svetových značiek sa rozhodlo, že svoje mediálne výdavky nebudú smerovať do Googlu či YouTube.

Spoločná norma
V poslednom období to bola napríklad mediálna agentúra Havas, pričom dôvodom bolo, že reklama značiek agentúrn...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-17 12:03:13 - Feat.: - Title: Slovensko reaguje na nové európske štandardy. Steelka vytvorila špeciálny tím, na vlne sú aj banky 02 - Modified: 2023-11-28 23:00:00 - Feat.: - Title: Kupujúci sa tešia zo zlacňovania bytov. Po stagnácii môže nasledovať nárast cien 03 - Modified: 2023-11-24 11:22:09 - Feat.: - Title: Státisíce Slovákov zlákala novinka v bankovníctve. No expertka NBS varuje pred „pankáčskym prístupom“ 04 - Modified: 2023-11-16 13:14:06 - Feat.: - Title: Medveďa na trhoch strieda býk. Burzy raketovo rastú a s nimi aj výnosy Slovákov 05 - Modified: 2023-10-27 13:05:38 - Feat.: - Title: Giganty majú stámiliónové plány. Štátne SPP sa rozširuje do Česka, vodárne sa chcú rozvinúť na východe
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 02:58