Zahraničné siete cítia potenciál preraziť na malom trhu aj s luxusnejším kozmetickým tovarom.
Slovensko sa stáva príťažlivou destináciou pre viaceré firmy s kozmetikou. Dôvod je jednoduchý. Slováci viac zarábajú a vedia míňať aj na tovar, ktorý nie je bežnou potrebou.
Potom, čo nedávno ohlásila návrat na náš trh írska sieť s parfumami Douglas, onedlho otvorí na Slovensku svoju prvú pobočku aj ďalšia svetoznáma značka. Americká spoločnosť Kiehl´s, ktorá sa zameriava na predaj prírodnej kozmetiky, momentálne pripravuje priestory pre svoje prvé predajné miesto v obchodnom centre Eurovea v Bratislave. Otvorenie je naplánované na prelome júna a júla 2017.
Odborníci tvrdia, že nové značky majú u nás šancu na úspech. „Myslíme si, že Slováci sú pripravení na luxusné značky. ...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-27 08:00:00 - Feat.: - Title: Influencerka vyrobila vlastnú verziu najstaršieho rúžu, ktorý ženy používali pred 5-tisíc rokmi. Takto mohol vyzerať
02 - Modified: 2024-04-19 13:50:00 - Feat.: - Title: Menšie slovenské reťazce ukázali vlaňajšie výsledky. Fresh či Sintra dosiahli miliónové tržby
03 - Modified: 2024-04-19 12:54:11 - Feat.: - Title: Regulácie v Maďarsku pridusili Tesco. Aké marže má top reťazec v našom regióne?
04 - Modified: 2024-04-14 22:00:00 - Feat.: - Title: Riaditeľ Nestlé pre HN: Zvýšeniu cien sa nevyhneme ani my. S vybranými produktmi sme sa museli rozlúčiť
05 - Modified: 2024-04-12 04:47:45 - Feat.: - Title: Roman Kýr z Henklu: Zmenami v portfóliu reagujeme na ekologické výzvy aj náladu spotrebiteľov