StoryEditor

Cestou k rozvoju sú rýchle cesty

27.04.2017, 00:00
Väčšinu krajov ťahá priemysel, iba v Bratislavskej a Banskobystrickej župe sa spoliehajú na sektor služieb.

Všetky okresy, ktoré vláda považuje za problémové, sú situované len v troch krajoch s horším dopravným spojením. Pritom podľa ekonóma zo Slovenskej akadémie vied Vladimíra Baláža je práve cestná infraštruktúra jedným z dôvodov, prečo nie je využívaný potenciál týchto regiónov. „Nedá sa všetko robiť po ceste tretej triedy.“ Za príklad dáva Ba...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh 02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur 03 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá 04 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy 05 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
06. máj 2024 01:01