Akcia Hug Day, ktorú Jaroslav Dodok v minulosti organizoval, sa uskutočnila aj v zahraničí.ARCHÍV JAROSLAVA DODOKA
StoryEditor

Biznis začal bez maturity a s drobnými vo vrecku. Dnes má mladý Slovák vlastnú reklamnú agentúru

23.07.2017, 23:07
Zakladateľ reklamnej agentúry Mavio Media Jaroslav Dodok zistil, že k svojmu podnikaniu vzdelanie nepotrebuje.

Len dvadsaťdvaročný Jaroslav Dodok je naozaj nekonvenčný podnikateľ. Mladý Bystričan už na strednej škole zistil, že chce žiť inak. Založil si marketingovú agentúru a zo školy odišiel tesne pred maturitou. Dnes tvrdí, že takýto postup nie je pre každého. Nie je to biznismen v obleku a vo vyleštených topánkach. Na prvý pohľad pôsobí Jaroslav ako obyčajný mladý študent. No venuje sa reklame a marketingu.


Zlákalo ho novinárstvo
Už v trinástich si splnil svoj sen, keď sa stal redaktorom regionálneho portálu. Chcel byť novinárom, písať články, fotografovať, zháňať informácie. „Zavolal som šéfredaktorke webu Bystrica24.sk, že chcem byť novinárom,“ spomína Jaroslav Dodok. Po pár minútach si dohodli spoluprácu. Ticho však v telefóne ostalo po tom, čo sa jej priznal, že má len trinásť. Nakoniec vymysleli, že bude prispievať ako dobrovoľník, po dvoch rokoch sa zamestnal ako brigádnik. „Mal som najskôr veľké oči, pretože respondenti ma nebrali vážne, bol som pre nich dieťa,“ s úsmevom priznáva a tvrdí, že sa musel o to viac snažiť.


Novinárčina ho neopustila ani na strednej škole. Uvedomil si, že jeho rovesníkov nezaujíma regionálna politika či to, kde v ich okolí chce developer stavať bytovku. Preto chcel prinášať iné témy a spolu s kamarátmi založili portál Student24.sk. Stal sa jeho šéfredaktorom a nakoniec viedol redakciu trids...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-04-30 18:00:00 - Feat.: - Title: „Postaraj sa o moju ženu“: Tieto slová boli adresované najlepšiemu priateľovi môjho muža 02 - Modified: 2024-04-26 22:00:00 - Feat.: - Title: Jana Kirschner: V Británii sa mi vyčistili hodnoty. Tu vláda robí likvidačné opatrenia proti kultúre a ľuďom 03 - Modified: 2024-04-27 09:01:43 - Feat.: - Title: ROZHOVOR: Účasti na eurovoľbách by pomohlo spájanie hlasovaní. V Belgicku chodí voliť takmer 90 percent ľudí 04 - Modified: 2024-04-27 12:00:00 - Feat.: - Title: Po Slovensku anonymne ukrývajú peniaze na verejných miestach. Jeden fanúšik nás sledoval, hovorí dvojica z projektu Cash catch 05 - Modified: 2024-04-25 12:00:00 - Feat.: - Title: Láskyplné dohadzovačky: Radosť môže do našich životov priniesť aj náhodné stretnutie
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/ekonomika, menuAlias = ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
02. máj 2024 03:31