Model S od Tesly s autopilotom si vyžiadal prvú obeť – testovacieho vodiča Joshuu Browna.Reuters
StoryEditor

Prvá obeť autopilota poškodila Tesle aj tržby

04.07.2016, 00:00
Autonómne riadenie vozidiel je ešte stále otázkou budúcnosti. Okrem technológií je problém aj v ich bezpečnosti a kontrole.

Ani milióny kilometrov bez nehody neznamenajú, že žiadne nebezpečenstvo napokon nehrozí. Svoje o tom už vie aj automobilka Tesla. Pri jazde na preslávenom Modeli S na Floride totiž došlo k vážnej nehode, ktorá si vyžiadala život vodiča Joshuu Browna, ktorý mal zapnutý režim autonómnej jazdy, vozidlo teda nemal priamo pod kontrolou.

Automobilku miliardára Elona Muska si teraz pod drobnohľad zobral americký Úrad pre bezpečnosť cestnej premávky. „Firma bude musieť s regulátorom spolupracovať pri ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-24 09:57:56 - Feat.: - Title: Musk zmenil názor. Zvýšenie ciel na dovoz elektromobilov z Číny nepodporuje 02 - Modified: 2024-05-24 08:13:35 - Feat.: - Title: Tragická dopravná nehoda: Vodička v noci pri predbiehaní zrazila chodca, muž zraneniam podľahol 03 - Modified: 2024-05-23 16:59:05 - Feat.: - Title: V iránskom Mašhade pochovali prezidenta Raísího, zahynul pri havárii starého vrtuľníka 04 - Modified: 2024-05-23 16:23:28 - Feat.: - Title: Tesla vypustila z pravidelnej správy zmienku o cieli vyrábať 20 miliónov áut ročne 05 - Modified: 2024-05-23 16:21:15 - Feat.: - Title: Čína chce mať čipy pod kontrolou. Automobilky majú používať tie z domácej výroby
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/financie-a-burzy, menuAlias = financie-a-burzy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
26. máj 2024 08:13