StoryEditor

Päť vecí, ktorým sa na Facebooku vyhnite

06.12.2011, 23:07
Prinášame vám päť omylov, ktorým by sa mala firma na Facebooku radšej vyhnúť.

1. Mazanie nepríjemných príspevkov

Ak na "stene" vášho profilu mažete každý kritickejší príspevok čitateľov, koledujete si o stratu firemného kreditu.
Užívatelia naopak ocenia, keď dokážete ustáť kritiku fungovania firmy a jej zamestnancov a objektívne reagovať.
"Nebuďte príliš sústredení na seba," varuje Dan Kafka zo spoločnosti Fragile Media.


2. Neaktuálnosť firemného profilu

Ak na vašom firemnom facebookovom profile visí posledná správa vydaná pred dvoma mesiacmi, vyfotografované produkty už firma dávno nepredáva a na zverejnené telefónne čísla sa nedá dovolať, zákazníci váš profil už nikdy viac nenavštívia. Podobne sa vám vypomstí odkladanie odpovedí na prípadné otázky návštevníkov.


3. Príliš časté príspevky

Príspevky by ste mali vydávať na profile zhruba 2 - 3 krát do týždňa. Maximálne však jeden príspevok denne. Časté a opakujúce sa príspevky spôsobia, že sa ľudia začnú z vašich stránok odhlasovať alebo informácie od vás na svojej hlavnej stránke skryjú. Nedozvedia sa tak aj zaujímavé veci, ktoré sa na vašom profile objavia.


4. Nekalé získavanie fanúšikov

Počet fanúšikov na vašom firemnom profile nezvyšujte pomocou planých sľubov o žrebovaní výhier či vtipných videí, po ktorých zhliadnutí sa užívatelia automaticky stanú vašimi fanúšikmi. Správy o nekalých praktikách sa na Facebooku šíria rýchlo.


5. Prílišná familiárnosť pri komunikácii s fanúšikmi

Aj keď prostredie Facebooku zvádza k priateľskému prístupu, nezabudnite, že stále hovoríte s vašimi potencionálnymi zákazníkmi. "Stále je nutné vnímať jasnú hranicu a uvedomovať si, že fanúšikovia si zaslúžia patričnú dávku rešpektu a úcty," domnieva sa Zdeněk Fekar zo siete kníhkupectiev Kanzelsberger.

menuLevel = 2, menuRoute = finweb/serialy, menuAlias = serialy, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
01. máj 2024 04:58