StoryEditor

Obrovská zmena. Facebook skryl naše médiá a firmy

20.10.2017, 00:00
Používatelia sociálnej siete príspevky spoločností v novinkách neuvidia, pokiaľ nezaplatia.

Časy, keď sa na Facebooku dalo komunikovať bez použitia platenej reklamy, sú už dávno preč. Jej dosah totiž každý rok klesá. To znamená, že príspevky sa zobrazia len malému počtu fanúšikov. „V minulosti bol organický dosah používateľov aj 20 percent. Postupom času však výrazne klesal a v posledných troch rokoch sa pohybuje na úrovni dvoch až troch percent,“ uvádza špecialista na online marketing spoločnosti Viamedia Peter Učník. Ak teda mala stránka na Facebooku dvetisíc fanúšikov, uvidelo jej príspevok zhruba 40 z nich. Ak chcela osloviť viac ľudí, musela platiť.

Teraz však populárna sociálna sieť urobila rázny krok a to, čoho sa marketéri a vydávatelia na Slovensku obávali, sa stalo skutočnosťou. Facebook totiž premiestnil väčšinu príspevkov firemných profilov a st...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-17 10:30:00 - Feat.: - Title: Čistiť si zuby pred alebo po raňajkách? Zubárka konečne priniesla definitívnu odpoveď, mnohí z nej nadšení nebudú 02 - Modified: 2024-05-20 12:00:00 - Feat.: - Title: Stopuje z Česka do Nepálu: Skončil som v iránskej cele. Miestna polícia ma mala za špióna, hovorí Štěpán 03 - Modified: 2024-05-16 12:09:15 - Feat.: - Title: Agresívny muž vraj jej matku zbil tak, že zomrela. Príbeh českej finalistky Miss obletel celý Instagram 04 - Modified: 2024-05-13 11:00:00 - Feat.: - Title: Katežinka: S Jovinečkom sme ako Adela a Sajfa. Je v poriadku vyjadriť svoj politický názor, ja by som to však nikdy neurobila 05 - Modified: 2024-05-13 11:00:00 - Feat.: - Title: Influencerka Karolína Shawty: Ľudia o mne nevedia, že dokážem uloviť rybu či založiť oheň
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
21. máj 2024 13:49