StoryEditor

Odevný reťazec H&M uvádza novú značku

Švédsky predajca lacného oblečenia sa rozšíri o novú značku Nyden. Návrhárov nahradia takzvaní influenceri, ktorí majú byť zbraňou proti konkurencii. Švédsky gigant Hennes & Mauritz uvedie na budúci rok novú, v poradí už ôsmu odevnú značku Nyden. Tvoriť ju budú ľudia, ktorí v živote nedržali ihlu v ruke, majú však milióny fanúšikov. Influenceri budú limitované kolekcie z už vopred vybraných materiálov navrhovať v Los Angeles. Novou značkou chce H&M bojovať s narastajúcou konkurenciou a osloviť predovšetkým mladších zákazníkov. Ateliéry N...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-14 10:20:14 - Feat.: - Title: Krutá daň za lacné oblečenie zo Sheinu. Zamestnanci nemajú žiaden osobný život, pracujú aj 75 hodín týždenne 02 - Modified: 2024-05-14 09:30:00 - Feat.: - Title: O dcére Valihoru a Orviskej píše aj Vogue: V New Yorku si ideme rýchly život, neuzatvárame sa však do bublín, hovorí Viktoria 03 - Modified: 2024-05-11 11:57:27 - Feat.: - Title: Zastavte sa na malý moment: Doplňte svoj, mamin i dcérin šatník sviežimi farbami 04 - Modified: 2024-05-13 11:00:00 - Feat.: - Title: Influencerka Karolína Shawty: Ľudia o mne nevedia, že dokážem uloviť rybu či založiť oheň 05 - Modified: 2024-05-09 08:58:56 - Feat.: - Title: TOTAL DENIM: Inšpirujte sa tipmi na outfity len z kúskov džínsoviny
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
15. máj 2024 01:19