Slováci chcú žiť zdravo a z pozície zákazníkov to dávajú jasne najavo. Veľké reťazce i malé špecializované predajne sa snažia prispôsobiť ich požiadavkám, a preto do svojho sortimentu zahŕňajú výrobky s nižšou energetickou hodnotou a so zdravším zložením. Prvým krokom väčšiny z nich je vylučovanie zdraviu škodlivých látok, kam sa vo všeobecnosti radí aj cukor.
Kým reťazce na Slovensku si stanovujú strategické ciele a snažia sa prísť na to, ako dosiahnuť zníženie cukru vo výrobkoch vlastných značiek a zároveň zachovať ich sladkú chuť, spoločnosť Nestlé prišla s novým prevzdušneným cukrom. Práve ten by mohol byť v potravinárskom priemysle prevra...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.